noelcypress

noelcypress

noelcypress has not set their biography yet

Posted by on in Vixens

Yep! I'm back guys! Im not neccesarily 100% healthy yet but I managed to be able to shoot something for the site nd let me just say I'm SUPER excited for it! It felt great to be in front of the camera again... I'm even back to crafting cosplays! Ive been working on a Kaworu crossplay because Im such a fangirl of him... I hope I do him justice <3

 

Ill keep some updates as I work on the costume more and more. rght now it literally just looks like random scraps, haha!

 

Until then!

Posted by on in Vixens
New Year = New Me

Heya everybody! Noel here, taking a break from moderating everything to write a quick blog.

The new year has started and already a month has come and gone. It went super fast too! Ive been keeping super busy per my usual with Pixel Vxens work as well as other projects in my day to day life.

Anyhow, I've got some good news... I should be done with all my heath issues soon!If things pan out well, that is. I was in and out of doctors and hospitals all last year, and ended up in the emergency room in December if any of yall remember. But now things seem to be getting under control. Im finally on two medications that seem to be getting my problem under control... so we shall see! Im also on new birth control and I've noticed it made my growing boobs stop growing. Haha. To -me- its a good thing! Maybe not to yall so much :P

But yea, I'm finally starting to feel like myself again which Im super happy about. Im hoping once I feel 100% better Im gonna get working on some new costumes and sets! WOO!

And at that, Im gonna bid yall edeu. Btw, Ive been popping in and out of chat during the week randomly... so come by and hang out with me! (you can watch my twitter for when I do)

Posted by on in Vixens

Hey all! 

Well let's see, I guess it's time to blog again, isn't it? 
How was everyone's Thanksgiving? I hope it all went well. Mine did. I stuffed myself with delicious home made meals and spent a LOT of time with my family. It was incredibly nice to just kick back and relax with them. We even gathered together and watched Legion - so now I've seen that! (My sister even yelled during the movie - Noel, Don't be getting costume ideas! when the Archangel Gabriel came down to fight Michael. hahaha. she knows me way too well) But yeah. Pretty good movie! Loved the take on all the monsters being "angels" ... definitely didn't see it coming! 

 

Anywho, what else? Well - my first solo directoral debut has come! My Little Porny was co-directed with my friend Brick Dick-Bomb, but my first ever solo mission has finally been finished  - Rosario Dick-Sucker! I'll admit, it was a bit of a lower production than the last DVD... but I'm still super proud of it! I hope you all go purchase it from our store and enjoy it! Cuz I know I enjoyed it, hehe. Silly parody porn = best porn! 

 

And it's now December! Oh man... That means Christmas is coming up. Im so excited. I get to see a lot of family and friends I didn't get to see during Thanksgiving... And a lot of my friends and I are organizing a secret santa party among all of us to celebrate together <3 Eeeee I'm so happy! I already know what Im getting my recipient for secret santa... Unless I change my mind --- again. WOE IS THE THOUGHT PROCESS THAT IS MINE! never happy with just ONE answer!

Speaking of thought processes... I'm working on the beginning stages of like... Four PV projects right now. Bahahaha. So let's see if any of them flourish, yeah? Because I clearly need to CONSTANTLY be working on something!!!!

 

I haven't a clue if I have more to update on... So instead, enjoy this Pie-Rat

Posted by on in Site Updates

Join the Vixens with our newest DVD parody! Available in store now!

 

 

Mizeray*, an ice witch attending a college for monsters, is hanging around her friend Kooroomu* the Succubus because their mutual love interested Skunay* is off doing his own thing for the morning. But during hanging out, Mizeray releases that she thinks being a Succubus is the easiest monster job around. Kooroomu won't be able to stand for that! So she challanges her - prove being a succubus is easy, by successfully fucking anyone Kooroomu decides. Mizeray accepts. But is this all just a fun little challange, or does Mizeray have a hidden agenda up her sleeve?

Movie is 1 hour long with four sex scenes. Featuring GirlxGirl, All Girl Threesome, Female masturbation, and oral BoyxGirl.

 

Starring Reverand Arielle, Harlee Syn, Brooke Tanner, and Raiden Centaur.

 

*Please note, all names have been changed for parody's/fair use sake

Tagged in: 2014

Posted by on in Site Updates
2015 Calendar, in our store NOW!

Our 2015 Calendar is available in store NOW!

Enjoy the Vixens all year long with this coming year's 2015 calendar, titled "Level Up!"


Calendar features Brooke Tanner, Kali Neko no Kage, Kyrie, Lola Hart, Noel Cypress, Kosplay Keri, Erisaka Blu, Glitch, Rev. Arielle, Harlee Sin (referred as her old name, Cupcake in calendar), Micah, and Jessi Slaughter!


Find it in our store! :
http://store.pixel-vixens.com/products/2015-calendar-level-up